Vyvojka na DPS

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Pátek Duben 22 10:47:34 CEST 2005

J> Vy jste si jisty, ze SCR5 pouziva identicky vyvolavaci proces jako
J> Positiv20? Protoze jen tak muzete z Vaseho pokusu delat nejake zavery...

Neviem ci ide z chemickeho hladiska o identicky proces, pouziva vsak
rovnaku vyvojku. Som si vedomy, ze problem moze byt aj v tom (preto
som to uviedol).
Mohol som sa dopustit aj chyby pri expozicii. V tomto stadiu to
nevylucujem.

Ide mi o to, ci mam este nejaky cas tejto vyvojke venovat pri
experimentovani. Vasa skusenost mi usetri cas.
Dik

IK