Koncovy stupen pro zapalovaci civku

aze azehw@volny.cz
Pátek Duben 22 10:22:07 CEST 2005

----- Original Message -----
From: "Pavel" <pavel_t@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, April 22, 2005 10:14 AM
Subject: Re: Koncovy stupen pro zapalovaci civku

> Je to přesně tak jak jsem psal, mám tady zadání pro měřicí zařízení. Ale s

Ale vzdyt ja Vam neodporoval, jen potvrdil ze mate pravdu. Jen upresnim,
ze nemam 2jiskrovou civku z Feldy (mam ale tu nemohu pouzit a krome toho
mi nerika pane) ale z nejakeho BMW a pak jeste Motorcraft pro Fordy a tu
nesjpise pouziji protoze i nova je rozumne dostupna.

> tou cívkou pro každý válec zvlášť je to jinak, tam dosahuje proud 15A při
> 14V a budicím pulzu 2,4ms.

Nojo na tom neco bude to zni logicky, budu si toto muset jeste
nastudovat, moc informaci o tomto zatim nemam.

Pavel