Koncovy stupen pro zapalovaci civku

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Duben 21 15:40:10 CEST 2005

Je to trochu OT, a velká příloha, ale mám tady zvukový záznam jednoho
trabanta, tak si taky užijte:-)
AZE

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 21, 2005 3:34 PM
Subject: Re: Koncovy stupen pro zapalovaci civku

Dne čtvrtek, 21. dubna 2005 14:33 "Jaroslav Buchta" <buchta@compelson.cz>
napsal(a):
> A jake vyhody se tim vlastne dosahne? :-) Ja bych radsi fakt koupil nove
> auto (urcite ale ne felicii, tu ted budu prodavat)

No jestli vam do toho muzu kecat, tak uplne skvele auta jsou stare wartburgy
(<1986, tj ty s nemeckym karburatorem) nebo trabantici. Existuje i trabant
1.1 a to je uz pekne zihadlo. Tomu warbecovi akorat chybi 5-ka, kdyby ji
mel,
tak by mohl jet >160.

Proste to jezdi bez problemu a clovek se o nic nestara, aspon u toho co jsem
zdedil po tatovi. A ekologove mohou zajasat, nebot prestoze smrdi a dymi (to
smrdi a dymi hlavne spaleny olej), tak kupodivu produkuji v daleko mene
skodlivin, nez 4-takty i s katalyzatorem.

--

                        Jaroslav Lukesh