PMR pasmo

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Duben 21 23:56:03 CEST 2005

Dne čtvrtek, 21. dubna 2005 21:54 Jirka <zaloha@volny.cz> napsal(a):
> Diky. Nemam, co bych dodal. S podobnymi jedinci (jako ten, co se
> projevil...) jsou dve mozna reseni: fyzicka odpoved (to z ruznych duvodu
> nejde) nebo je proste ignorovat. Co jsem si vybral, je jasne (a neni to
> poprve).

jasne, to prvni ;-)

Muj spoluzak na prumce mi rikal nekolik variant "fyzicke odpovedi":

* vykalet se do novin (dnesni objem papiru v prumernych novinach je moc velky,
za komunistu to byly jen 2 dvojlisty), ujistit se ze dotycny je doma, pred
dvermi noviny zapalit, zazvonit a zdrhnout. Co dotycny udela jak uvidi horici
noviny, je jasne.

* chytit ziveho ptaka,  dat do krabice saze i toho ptaka, uhledne zabalit a
nechat nekoho z ulice dorucit balicek dotycnemu. Dotycny jej doma rozbali
a... ma vymalovano.

a spoustu dalsich metod, uz si je ani nepamatuji.

Mejte se pekne,

--

                        Jaroslav Lukesh