OT : vlacky...mate??

Student Jan Krejsa JanKrejsa@seznam.cz
Středa Duben 20 07:44:01 CEST 2005

Dobry den,

chtel bych se zeptat, jestli doma nekdo nemate nahodou zastrcene vlacky v krabici, tak jak jsem to mel donedavna ja. Bohuzel jsem je omylem vyhodil. Potrebpval bych si pujcit nebo levne koupit na prezentaci me diplomove prace sadu, ktera by obsahovala alespon 2 masinky, nejake vagonky, kolejnice na ne prilis velke kolejiste, ale aby tam byly vyhybky, monza semafor atd.. Asi tak pul roku dozadu jsem tohle vsechno mel a pak to prislo vnivec. Mozna nekdo z vas ma po detech nebo po sobe nejake zasoby a ted mu to lezi ve skrini. Nezalezi na rozteci, ale cim novejsi tim lepsi. Lokomotivy maji lepsi motorky a mene rusi.

Chci na tom otestovat muj bezdratovy system na ovladani modelove zeleznice nebo cehokoli a aby to bylo pekne, tak bych chtel aby mi skutecne jezdily masinky atd.

Dekuji, v pripade ze neco mate napiste prosim na adresu MAGIC@NOULIMIT.NET nebo 608 202 717

Honza Krejsa
http://www.seznam.cz - e-mailová schránka 2000 MB