Re: výboj v skleněné kouli

Taksun taksun@seznam.cz
Úterý Duben 19 22:31:38 CEST 2005

----- Original Message -----
From: "Tomáš Skočdopole" <hoppik@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 19, 2005 7:09 PM
Subject: Re: výboj v skleněné kouli

Zdravim

Opravdu nikdo nevite jak na toto trafo?
http://i-like-x.vasko.cz/tr1.jpg tr2.jpg
tr3.jpg tr4.jpg
vybral jste si špatné trafo

Potreboval bych poradit kam mam co pripojit.
musíte měřit

Ja bych si take rad neco podobneho udelal.
Sehnal jsem si trafo ze stareho 14'' CB monitoru.
to se prostě nehodí

Jak se tu bavite o tech nasobicich, zdvojovacich... - vubec netusim jak bych
to mohl poznat, jestli je v tom trafu nebo ne...
jednoduše, pokud z trafa vede ven rovnou konektor k obrazovce s takovou tou
přícuckou tak to má 100% diodu nebo násobič přímo v trafu

V tom navodu bylo napsano, ze se musi previnout take primarni vinuti? Takze
to budu muset jeste rozdelat?
ne ne prostě na feritový jádro navinete těch pár závitů tam kde to půjde,
většinou se tam nějaká štěrbinka najde

Jestli to je nutne k identifikaci vinuti, tak ja to jeste rozdelam a
vyfotim...
zbytečná práce

Jděte někam do výprodeje kupte trafo do nějaké staré Tesly, ty měly snad
všechny diodu i násobič mimo VN trafo navíc nejsou zalitá a tak se dají
snadno rozebrat a upravit vinutí jak je libo. Já použil trafo z Oravana a
pak to na mě vymámil známý a tak jsem mu to dal. Včera jsem použil trafo ze
staršího Grundika to má také násobič zvlášť. Nemám tu zrovna foťák a tak vám
to nenafotím ale když o to budete opravdu moc stát tak si ho zítra vezmu.

Predem dik za help...