OT: Prispevky was Re: výboj v skleněné kouli

BuFran BuFran@seznam.cz
Úterý Duben 19 20:24:27 CEST 2005

Zdá se mi to, nebo předchozí příspěvek od pana Zdeňka Janků přišel
prázdný ? Stává se mi dost často, že přijde příspěvek "bez obsahu"
pouze s "patičkou" konference, je to chyba na straně serveru, nebo
mailserveru klienta, nebo poštovního klienta, nebo datove cesty ?

Na straně listserveru to vypadá taky prázdně, jestli jsem  trefil

http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2005-April/067726.html

Může někdo z přítomných osvětlit jak předejít takové zprávě, pokud
je způsobena odesílatelem ? Respektive čím je způsobena...

  Děkuji za osvětlení nejlépe bez výbojů :)

--
    Zdraví a sílu najdeš v sýru
    Sílu Temelínu, najdeš v Hermelínu.

    BuFran