RE: DVD vypalovačka

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Úterý Duben 19 09:00:50 CEST 2005

Svatá pravda. Já to beru tak, že zálohuji jen část díla, to nejdůležitější. To proč jsem si disk pořídil. Přímo mne rozčiluje, když je výrobce natolik agresivní, že mi cpe různé blbosti a ještě si je pojistí zakázánim přeskočení určité partie. DVD decrypter nebo Shrink, vybrat hlavní titul. Takový archív strčíte do přehrávače a koukáte hned na film.
Radek