RE: Re[2]: DVD vypalovačka

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Úterý Duben 19 08:51:31 CEST 2005

A k cemu tam vlastne ten novy firmware chcete cpat, mate s ni nejake
problemy? Ja mam tu stejnou, firmware v tom byl tusim 102 a naprosto nemam
potrebu jej menit, beha jak hodinky. Mozna to neni vas pripad a mate k tomu
opravdu nejaky duvod, ale mne to prijde, ze dnes je moda, ze hned jak se
objevi nova verze cehokoliv (at uz software nebo firmware), tak ho hned
vsichni strasne shani a nahravaji do pristroju, aniz by k tomu meli
jakykoliv racionalni duvod (a jeste navic obcas ten novy formware neni tak
uplne odladeny a dotycni si nadelaji vice skody nez uzitku).

Na region free bych se vykaslal, kolik myslite, ze se vam dostane do ruky
disku z jineho regionu?

Dusan Dolezal