Jiny pristup k adresovani u MCU/CPU

hwnewskonference hwnewskonference@seznam.cz
Pondělí Duben 18 23:45:50 CEST 2005

Jirko, slaby. Ja mam v supleti nastin kvantoveho osmibitu-jednocipu. Tam
podobne pseudoproblemy nebudou. Zpracovani nekonecne preruseni v realnem
case soucasne, libovolny citac bude moci soucasne citat nahoru i dolu a
jeste byt ve vsech stavech, cely jednocip ma jediny I/O pin (tedy vejde se
do SOT23, kvuli nostalgii ale pripravuji i TO92 :) ), ktery zajisti nekolik
komunikacnich kanalu soucasne a mam rozpracovanu i verzi s jadernym
reaktorem, ktera bude jednopinova (nemohu sehnat takove pouzdro ...). A lite
verze bude napajena dipolem! A jeste superlite s klickou (nutne dokoupit;
lisci ohon byl stazen kvuli ochrancum zvirat - ebonit jako nedegradabilni
polymer kvuli ekologum). Pb-Free verze samozrejme zakladem produkce, roadmap
2006 predpoklada nasledujici Cu-Free, Al-Free, Sn-Free a nakonec metal-free
verzi.
No a v minimalizaci pokracuji a pristi verze bude uz uplne bezpinova (2Q
2006). Viz moje roadmap. A ta uz bude zcela free :))
Tudy vede cesta! :)))

Hezky den, Simon Cihelnik

Jsem si od toho sliboval, ze ten shift bude rychlejsi nez citac.
Ale byla to proste jen vec co mne napadla a tak jsem to bez delsiho
premysleni vypustil v nadeji, ze se v konfere na chvili objevi i neco jineho
nez koule :).
--
Jiri Bezstarosti