Re: Re[2]: DVD vypalovačka

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pondělí Duben 18 16:09:47 CEST 2005

Google:

A104RPC1.exe je Region Free firmware. Je to vsak len taky polovicny
hack, pretoze Windoze si aj tak vynutia iba 5 zmien regionu. Musis
teda pouzit nejaky vhodny software s tymto firmware napr. DVD Region
Killer.
A104Auto.exe je tiez Region Free firmware ale s funkciou Auto Reset,
t.z. ze pri kazdom restarte pocitaca sa vyresetuje v mechanike
pocitadlo zmien regionu. Na pouzivanie Auto Reset funkcie nepotrebujes
uz ziadny dalsi program.
Bohuzial ani toto nie je vzdy konecne riesenie, pretoze najznamejsie
softy na prehravanie DVD ako je WinDVD alebo PowerDVD si aj tak stale
tvrdia svoje a dovolia iba 5 zmien regionu.

KR