Re: OT: ruka trhu ...Seriak (nejlip 100% 16550 slucitelny) na PCMCIA

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pondělí Duben 18 14:02:54 CEST 2005

Na CD je většinou uvedeno od jaké do jaké rychlosti se má pálit. Velká rychlost dle mého neni vhodná, neb tvar vypálené značky bude špatný, u malé rychlosti zas je potřeba snížit výkon laseru a to asi vždy nejde. Čim je médium děláno na vyšší rychlost, tim musí být citlivější vrstva a laser v vyššim výkonem.

Radek