OT: ruka trhu ...Seriak (nejlip 100% 16550 slucitelny) na PCMCIA

Jozo svk421@zoznam.sk
Pondělí Duben 18 13:38:57 CEST 2005

>Mě třeba zklamala značka Verbatim - mám doma jedno Datalife, je na něm film v AVI (Cimrmani) a v jednom místě je chyba, kterou musim ručně přeskočit. Někde jsem čet, že jedině Verbatim Datalife _Plus_ je určený pro trvanlivější záznam. Mám na jednom takovym vypálený audio a v přenosnym radio-kazeto-CD přehrávači jde načíst až na několikátej pokus. Takže když kupuju média, tak Verbatim už ne.

datalife bez pluska je "noname" predavane pod ich znackou. pluskove
pouzivam, ale je pravda ze odrazivost maju nizsiu. z toho potom
vyplyvaju problemy s necitatelnostou v niektorych (a nie malo)
mechanikach. napriklad nema ich rada sestrina dvd rw liteon, ale 12
rokov stary cd prehravac pioneer nikdy problem nemal. to ale neznamena
ze tie data na disku nie su v poriadku :-)

p.s. ja nahananiu za rychlostami nerozumiem. ked vidim obcas niekde
otazku: "aky fw mam dat do mechaniky, aby som mohol palit overspeed?",
neviem ci sa mam smiat, alebo plakat. ja palim 1 az 4x. nezivim sa tym,
tak preco by to  nemohlo bezat na pozadi aj cely den? ak niekto tvrdi,
ze od rychlosti kvalita az tak nezalezi, nech si najde nejaku mizernu
mechaniku, a skusi v nej par diskov palenych roznymi rychlostami...

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
http://www.nod32.com