RE: OT: ruka trhu ...Seriak (nejlip 100% 16550 slucitelny) na PCMCIA

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pondělí Duben 18 13:21:15 CEST 2005

Doporučuji rychhlost 52x zakázat, omezit pod 42x a to i na čtení. Do rychlosti 42x by se CD neměly rozletět, při vyšší rychlosti je exploze pravděpodobná (ověřeno na VERBATIM v krabičce). Explodující CD znamená pěknou velkou ránu, spoustu malých kousků plastu a zničenou mechaniku.
 Sam pálim CD do 24x, většinou 16x a DVD ryclostí 2x (poloviční než uvádí výrobce na médiu).
Radek