brzdeni DC motoru

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Duben 18 12:13:26 CEST 2005

Ja bych asi nejakou regulaci brzdy pri odvijeni neresil - proste bych zkusmo
nastavil PWM tak, aby "odvijec" nemel po 100m pot na cele a civka se moc
nedotacela. Nebo je tem moment setrvacnosti tak rozdilnej, ze by to na konci
lanka slo moc ztuha?

No a pri brzdeni do nuly je jedine omezeni to co snesou fety - zrovna v te
diskuzi nekdo psal, ze Speed 400 (malinkej moturek cca 50W) krasne vytahne
21A do zkratu pri zbrzdeni z provoznich otacek cca 18-20000rpm.

RadekCX