OT: ruka trhu ...Seriak (nejlip 100% 16550 slucitelny) na PCMCIA

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Duben 18 10:40:32 CEST 2005

 Souhlas, vzpomenme nap.r nedavno Multidisky ze? po 3 mesicich zmizelo
uplne vsechno! Beru , ze se k tomu doznali, nicmene o Multidisk uz
nezavadim.
Dulezite veci mam sestrihane a nahrane  zpatky na mini DV . Pouzivame v
praci take magneticke pasky na archivaci dat ( 3M) nedavno tam nejaky
technik mel mezi dvermi takovou malou miniprednasku a tvrdil, ze
zivotnost tigitalniho zaznamu na magnetickem nosici je minimalne 50 let.
No pro jistotu to kazdejch pet let zverifikuju...
ALE DVD nosicum NEVERIM!  Sice mam jedno CD palene z dob vzniku CD
recorderu v PC. ( medium stalo asi 500 kc, palirna asi 100x vic) a
dodnes je 100 procent  citelne, to ovsem prisuzuji kvalite, se kterou
tenkrat prvni media vyrabely...