brzdeni DC motoru

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pondělí Duben 18 10:24:51 CEST 2005

Zdravim,

  motor je ted cca 24V/350W bez prevodovky. Jde o obdobu navijaku pro
  vetrone, ale slouzi k jinemu ucelu, taha to umeleho "zajice". Budu
  to ted upgradovat na motor 24V/1kW a ty tri prodrene boty za minulou
  sezonu me uz trochu nebavi.

  Na brzdu jsou dva pozadavky, pri natahovani jemne pribrzdovani aby
  bylo lanko porad napnute a pri zastatovovani kdy je treba zabrzdit
  co nejdrive do nuly.

  Jde mi hlavne o to, jestli je mozne ridit pribrzdovani i bez cidla
  otacek. Tedy i bez mereni napeti na motoru v "nule" PWM. Jestli na
  to nekdo nezna nejaky figl.

--
 turby@chips.cz