brzdeni DC motoru

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Duben 18 09:57:55 CEST 2005

A co ma byt cilem? Zabrzdeni motoru az do nuly nebo jen pribrzdeni a jake
jsou pozadavky na prubeh brzdneho momentu? A jaky je to motor?

Jinak zrovna ted se to probira na modelarske diskuzi - jak mene inteligentni
regulatory (jen natvrdo zkratuji motor) odrovnavaji tim tak prevodovky a
motory.

Bez te PWM se asi neobejdete pokud to neni opravdu maly moturek.

RadekCX