RE: OT: ruka trhu ...Seriak (nejlip 100% 16550 slucitelny) na PCMCIA

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pondělí Duben 18 09:21:07 CEST 2005

Máte pravdu, trvanlivost DVD záznamu je jedna velká neznámá. Zatim to vypadá tak, že domácí video vypalovat vždy na dva disky od dvou různých výrobců a čas od času kontrolovat. Druhá cesta je nechat si původní záznam na miniDVD a nebo si na kazetu nahrát již sestříhané video. Přece jen, pásky jsou prověřené časem. Tvrdí se, že DVD_RAM mají největší trvanlivost, pak údajně DVD+-RW, pak DVD+-R a já bych na závěr dal DVD+-R DL.
 Kdo jste stříhal analogový záznam a digitální, tak mi dáte za pravdu že rozdíl je obrovský. Digitální technika vede jak v rychlosti, kvalitě tak v pohodlnosti. Raději si držim digitální originál a v rychlosti ho sestříhám (vypustim scény) než bych kopíroval již hotový z VHS na VHS.

Radek