pajeni bez olova - zadna novinka?

AZE aze@seznam.cz
Pondělí Duben 18 09:13:31 CEST 2005

V poslední době jsem s takovou pájkou dost často dělal (ne elektroniku, ale
právě ty Cu trubky :-)), a jde to velice dobře. Mám tady pastu Sn97Ag3 s
tavidlem a pájku Sn97Cu3 bez tavidla. Je to určené pro trvalý styk s pitnou
vodou. Některé spoje jsem sice "podepřel" klasikou 1,5mm s kalafunou (ne
vodovod, topení), ale není to nutné.
AZE

----- Original Message -----
From: "Vladimír Anděl" <vaelektronik@mirnet.cz>
To: "konfera" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, April 18, 2005 12:31 AM
Subject: pajeni bez olova - zadna novinka?

Narazil jsem na popis pajeni Cu trubek
http://www.hcpcinfo.org/cesky/trubky_v_tzb_04.html a nestacil jsem se divit.
Ty pajky jsou bez olova. A pri tom u trubek jsou problemy s dilataci (asi
dost velke sily kdyz to nekdo udela blbe) a zivotnost pry srovnatelna s
zivotnosti baraku. Takze to vypada, ze s tim krehnutim spoju se bud nikdo
nezabyva, nebo to opravdu neni tak zle jak se to tady pred casem probiralo
:(o)

Andel