RC koder s PICem

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Duben 17 16:53:53 CEST 2005

Ja tu mam je 12F629 takze idealni by to bylo prepsat do nej pac zrovna nic
na objednani nemam a u lokalniho stankare s IC je objednani tak na ctvrt
roku a to mu musim kazdej den volat.

Puvodni radio umelo jen reverzy a velikost vychylky (vsechno prepinacema a
trimrama) takze nic vic nepozaduju

Je fakt, ze s 675tkou by to bylo idealni. Uvidim - asi to prepisu do 629 a
jen pokud by byly nejake problemy nebo chut tak zkusim tu 675tku. Jeste jsem
nedelal s zadnym z 12kove rady tak aspon se kouknu jake jsou moznosti. Tusim
ze mezi 508 a 629 v tomhle pripade pujde asi jen o spravnou inicializaci a
vzhledem k 5kohmovym potakum o prepocitani kondenzatoru.

Delat vlastni radio se asi ani nevyplati pokud si clovek nechce hrat a
objevovat objevene - Futaba FX-18 je docela dost chytra a da se koupit uz za
3.8kKc.

RadekCX