Re: Re: Hlídač kytiček

pavel pavlp pa-vep@atlas.cz
Neděle Duben 17 16:15:02 CEST 2005

Zadnou elektriku, nema to smysl, staci roztahat hadicky k jednotlivym kvetinacum a co nejvetsi nadobu na vodu ke stropu , do ktere se pichne centralni rozvod na hadicky, potom se kazda hadicka u kvetinace zaskrti dle pozadovane zavlahy tak kapku za x minut. Verte ze dnes si na zalivani kyticek nikdo nevzpomene a kytky jsou imrvere zelene ale zacina byt problem donutit se a dolivat obcas vodu do centralni nadoby ;-))).

Vyvoj software C++ ,Visualprog,
PDA PocketPC,TCP/IP komunikace,RS232(485), rízení,sber dat. OpenGl Technology engine

  http://www.visualprog.cz