zase LCD z notasu

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Neděle Duben 17 11:33:03 CEST 2005

    CPLD neovladam, takze tudy to asi nepujde. K udrzeni obsahu je treba
(pri rozliseni 800x600/24bpp) 800x600x3=1440000B to je zhruba 1,4MB. S
temi pouzdry sem to myslel spis ironicky, rekl bych ze ani to LQFP144 se
nepodari z domacich podminkach poradne zapajet... Zkusim jeste pohledat
nejaky jiny obvod, jak sem psal tak tenhle ma spoustu veci ktere bych
stejne nevyuzil (2x vystup na LCD, 3x RGB vstupy...) a to pak vyvody
naskacou... Me by v podstate stacil 1x vystup na LCD (to je 24+3=27
pinu), 1x RGB vstup (R+G+B+HSYNC+VSYNC=5 pinu), nejake napajeni atd -
myslim ze by se to dalo dostat do pouzdra se 40 piny a to je na pajeni
prijemnejsi nez 144 pinu. Jeste ale takovy obvudek nekde najit :o/

JDrozd