Vkladani textu do videosignalu

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Sobota Duben 16 18:12:58 CEST 2005

> Spise me v souvislosti s touto konstrukci napada. Mate nekdo konkretni
> zkusenost s pouzitim 4053 na video? Ja jsem mel s ni tu cest v jednom
> bastlu a zdalo se mi ze neco (mam podezreni, ze prave 74HC4053) zanasi
> do obrazu chyby (sum, rozostreni v mistech prepinani obrazu). Nemel jsem
> to jak overit, na stole se mi to ani neohralo a navic to nebyla moje
> starost. Nicmene zajima me jestli nekdo ma podobnou zkusenost nebo to

Vzpominam si, ze v jednom clanku (tusim ze prave od Zajice, ale nejsem
si jisty) bylo zminovano, ze 74HCT4053 od ruznych vyrobcu maji ruznou
odezvu pri prepinani signalu a nejlepe (tedy pouzitelne pro klicovani
videosignalu) z toho vysel tusim Philips. Ale konkretni clanek uz si
nepamatuju.

Lukas Grepl