Seriove FIFO (Re: Spojeni dvou MCU)

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pátek Duben 15 12:35:45 CEST 2005

Jsem presvedcen, ze spravna obsluha preruseni to u Vas vyresi.
Pro uplnost dodam, ze nekolik ruznych seriovych FIFO vyrabela TESLA,
k dostani jich byly mraky v Eltosu ap. Mozna ma jeste neco Compo?

Nepamatuji si presne oznaceni, byly kazdopadne v zelenem katalogu z
r.1989 (1990?), oznaceni neco jako MHB4032(?) a mozna i 1032... uz
nevim, ale z rady CMOS4000 to tusim nebylo.

Aaa, uz jsem to nasel:
http://www.io.freehosting.cz/168.gif
http://www.io.freehosting.cz/169.gif
http://www.io.freehosting.cz/170.gif

MHB2100 je dokonce dynamicky! :)

A jinak by Vasi aplikaci jiste vylepsil nadherny MHB1012C v
keramickem pouzdre se zlatym plechem, hardwarovy UART. Usetri tomu
jednomu MCU praci ;-).

At zije TESLA (i Nikola)
MP