Spojeni dvou MCU

Petr Lupinek plupinek@synthesia.cz
Pátek Duben 15 10:55:11 CEST 2005

Ale stejne si i pri presnym pocitani nekdy musi udelat cas na precteni dat,
az uz primo z druheho MCU nebo externi pameti.

Napada me jeste reseni - prvni MCU ma pripravena data, da to najevo
uvolnenim pinu, ktery se diky pull-up dostane do jednicky = pripravena
data, druhy MCU, az bude mit cas data precist se pripravi na prijem dat a
stahne komunikacni pin do nuly, na to ceka MCU1 a nasype mu data. Po
prenosu si MCU1 stahne linku do nuly a pripravi data a linku pusti... a tak
dokola :-)

Jestli se nepletu, podobny komunikacni protokol ma 1-wire...

>Druhy MCU emuluje RS232 a poctive pocita mikrosekundy. A preruseni by
>znamenalo chybu. Prenos muze trvat ponekud dele a prvni MCU na nej nemuze
>cekat.

S pozdravem

Ing. Petr Lupínek
datové komunikacní systémy