Re: DSP audio filtr na PocketPC či DSP?

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Pátek Duben 15 07:39:18 CEST 2005

Díky všem za rady.

Rozhodl jsem se nakonec pro tu nejbrutálnější, ale nejjednodušší metodu. Do starého iPAQu zadělám mikrofonní jack do díry na stylus. Mechanismus je stejně rozbitý, takže tam stylus nedrží. Tohle rozhraní je nakonec radioamaterem realizovatelné snadněji, než výroba SDIO karty či nákup exotického BT modulu. A zbyde seriový port volný pro připojení klávesnice, která je k mojí aplikaci žádaná.

DSP algoritmy by snad měl StrongARM SA-110 na kmitočtu 206 MHz o 200MIPS zvládnout stejně dobře jako celočíselný DSP od Analog Devices, který má 80MIPS. Nebo se mýlím? Já vím, DSP procesory mají vychytávky jako guarding bits akumulátoru nebo kombinované instrukce vynásob a sečti, ale ten StrongARM má přece jen nějakou výkonovou rezervu. Nebo se mýlím?

73, Vojta OK1IAK