Klon ICD2 nebo PRESTO ?

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Čtvrtek Duben 14 23:56:31 CEST 2005

> je to na USB, takze to nepotrebuje spesl napajeni, nema to problemy s
> chybejicimi COMy na notebooku, a ma to dokonce i opticky oddelene I/O,
> s moznosti napajeni z aplikace, popripade napajeni cipu z Presta.

Teda o optickem oddeleni u Presta slysim prvne. Je to nekde napsano?
(hledal jsem ale nenasel)

Kazdopadne Presto take pouzivam a v podstate proti nemu nemuzu rict
kriveho slova. Souhlasim s tim co psal BuFran a pridavam jeste, ze ma
skutecne bezproblemove ICSP (taky aby ne, kdyz to u nej ani jinak nejde)
a je velmi sympaticky rychly (s prehledem nejrychlejsi ze vsech ctyrech
programatoru PIC co jsem mel moznost zkusit - tedy krome nej PicQuick,
PIKprog+ a ICD2). Pro ilustraci takovy plny 128KB PIC18F6720 zmakne za
cca 10s (smazani, programovani, verifikace).

Lukas Grepl