Vkladani textu do videosignalu

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Duben 14 22:33:56 CEST 2005

> V PLD zareagujete se stejnym zpozdenim jedine v pripade taktovani spoustenym
> asynchronnim RC generatorem, pokud budete ridit generaci volne bezicim
> kryst. oscilatorem, tak mate stejny problem jako s MCU, jenom zmenseny
> pripadnou vyssi frekvenci oscilatoru.

Nojo mate pravdu. Asi bych se mel konecne zacit PLD venovat i prakticky
a nejen teoreticky, z GAL16V8 u kterych jsem pred lety skoncil si uz
dnes asi nevystacim :-)

> Jake potrebujete vlastnosti toho zobrazovani ? (rozliseni, umisteni v
> obraze, pocet barev, jas. gradaci)

Uz jsem to zde uvadel, zadani je relativne volne spise jake budou
moznosti. Hezky to prave splni teletextove zobrazeni.

Jeste jsem neprostudoval vsechny vcerejsi odkazy a napady ale uz se
mozna neco rysuje...

Pavel