Re: Diagnostika zkratu v síti tranzistorů

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Duben 14 17:18:14 CEST 2005

Diagnostika zkratu v síti tranzistorů
Proto jsem psal "z jedne a druhe strany".
Ty vyrovnavaci odpory se delaji napr. i stejne dlouhymi privody - tady byl tranzistor na kraji, tedy s nejkratsim privodem prvni na rade :o)

Danhard
  Díky za námět, zkoušel jsem to pomocí 20A ale jelikož ten se zkratem byl na začátku a té propojovací mědi je tam požehnaně, rozdíl v úbytku prostě nebyl. Emitorové odpory tam skutečně nejsou, modul je na 200A, takže si je u 10 tranzistorů docela nedovedu představit. No nic, už jsem je vypájel a vadný našel.
  Kručinský

    Puste do toho 3A z jedne a druhe strany privodu emitoru a merakem na 200mV urcite podle nejmensiho ubytku vadny tranzistor.
    To tam nejsou vyrovnavaci emitorove odpory ? cunata :o)

    Danhard