Rekonstrukce vzorkovaneho signalu (Re: DDS z ARadia)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Duben 14 16:18:29 CEST 2005

ano, mate uplnu pravdu :-)))
pod idealnym som myslel frekvencne idealny. Pokial chceme byt uplne
uplne idealni treba naozaj korigovat aj amplitudu, ale pokial pracujeme
daleko od vzorkovacej frekvencie tak je vplyv si funkcie vacsinou
zanedbatelny. Nove DDS umoznuju tuto vlastnost DA prevodu korigovat (aj
9854).
balu