Take Vam nechodily prispevky ?

Vit Olmr olmr@HW.cz
Čtvrtek Duben 14 08:43:30 CEST 2005

Doslo k tomu, ze nejaky trouba ze SpamHaus.org zadal na blacklist cely
rozsah IP adres, do kterého shodou okolnosti spada i nas server. Vas
mailserver pak maily od nas odmita jako spam. Jedna se o neco, co muzeme jen
tezko ovlivnit, nicméně jiz jsme kontaktovali spravce inkriminovaného
rozsahu, necht s tim neco udela.

Prosim o strpeni a dekuji za shovívavost.

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server :  http://www.HW.cz    www.HW-server.com
Rumunska 26/122, Tel.222 511 918  Mobil.777 232 759

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Stribrnak
Sent: Thursday, April 14, 2005 8:22 AM
To: HW-konf
Subject: Take Vam nechodily prispevky ?

Nas spravce to analyzoval a zde je mozne vysvetleni:

Tak jsem to zjistil, system neni nastesti zacarovany, jde jen
o shodu okolnosti. System funguje dobre, doslo jen k tomu,
ze server www.hw.cz se dostal na celosvetovy seznam rozesilacu
spamu, mozna i neco sami poslali a vice lidi si stezovalo a tak
se dostali na seznam. Nastavil jsem server tak, aby duveroval
serveru www.hw.cz ikdyz je na seznamu spameru. Jinak jsme se
dival, ze pred tim koncila konference ve slozce spam.
Zadne dalsi problemy jsem aktualne nenasel.

S pozdravem
Cestmir