odometrie pro mobilni robot

Martin Locker LOCKER@vosrk.cz
Čtvrtek Duben 14 08:31:21 CEST 2005

> Tedka se pokousime zabudovat klasickou mys.

Dle me zkusenosti odometrie primo z krokovych motoru bohate staci.
Pokud je tedy nepretezujete a neztraci kroky, popr. nedochazi k vyraznym
prokluzum kol. Prijde mi zbytecne zkouset vylepsit odometrii. Lepsi je
pridat nejaka cidla pro korekci aditivni chyby, ktera pri odometri vznika.

Martin Locker
VOS a SPS Rychnov nad Kneznou
e-mail: locker@vosrk.cz