DDS z ARadia

Tony Malecky clouseau@seznam.cz
Středa Duben 13 20:16:17 CEST 2005

 Ing. Milana Bryndu osobne znam, a rekl bych ze je to velmi slusny
konstrukter. Kontroloval mi na spektraku nekolik transceiveru na 1,3Ghz FSK.
Jelikoz ma k dispozici i velmi slusne merici vybaveni, tak neverim tomu ze
by jeho konstrukce nedosahovala parametru, ktere zverejnil..
Navic to nedela pro zisk, a tak je zadarmo k dispozici sw do procesoru i na
pc.
Jak ho znam, bude ochoten upravit sw i pro pouziti jineho zdroje
referencniho kmitoctu...
Tony OK1HMA