DDS z ARadia

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Duben 13 20:00:52 CEST 2005

mam zatial napisanych asi 12 stran a chcel som to dat niekomu
spolahlivemu a veci znalemu na predbeznu korekturu. Zatial je popisany
len uvod do technologie DDS a opisany samotny modul. Ku
zosilnovacom/atenuatoru/riadeniu som sa este nedostal, software podla
tomasovych sprav vyzera uz celkom k svetu...
b.