LM1117-3,3V v SOT-223

MK info@mcu.cz
Středa Duben 13 15:58:49 CEST 2005

> Myslim ze uz jste se na to kdysi taky ptal. To je takova nesehnatelna
> soucastka? Ptam se proto ze jsme to ted v nejaky kontrukci take pouzili,
> tak abychom nemeli stejny problemy s dodavkama. Nemame to radeji vyhodit?

Ne nesehnatelna, ale OBTIZNE sehnatelna v malem mnozstvi. Cely kotouc
neni problem, jenze to je 4000 ks. Omylem jsem nechal udelat DPS na kterych
byly neprozretelne pouzity tyto stabilizatory a co cert nechtel propadlo
to na osazovani a osadily se vsechny soucastky - pricemz na 30 kusu
stabliky byly (100vka objednana jako vzorky) a na poslednich 20 proste uz
nejsou a nebudou. Nova DPS jiz ma pouzity "slusne" stabilizatory

Tak somruju abych nemusel tech 20 desek vyhodit :-)))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov