Vkladani textu do videosignalu

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Duben 13 13:24:54 CEST 2005

> ale proc to pisu.. ma to osd a ten je delan jedinym obvodem a to UPD6450.

Tak bouzel NEC vyrobu techto obvodu (jak video tak RGB) bez nahrady
ukoncil jiz v roce 2000. Na jejich strankach se mi nepodarilo se na ne
dostat pres odkazy, pouze pres vyhledavani nebo pres uvedeny link,
zadnou nahradu jsem tam nenasel. Mame sice nabidku par kusu ale to je
vhodne pro servis nikoliv pro vyrobu kdy se uvazuje ve stovkach ks.

Nikdo jiz nemate tip, zejmena na OSD obvod, mimo toho co zde jiz bylo
uvedeno? Musi byt rozumne dostupne, pripojitelne k MCU (i2c, spi...) a
jak jinak jde i o cenu. Dalsi pozadavky jsem postupne jiz uvedl.

Pavel