AVR a RS485

MK info@mcu.cz
Středa Duben 13 09:47:41 CEST 2005

> Obetovali sme viac nez 10 halierov a terminatory aj pull-up/downy mame
> na vsetkych doskach cez jumpery, ale jumpery sme nikdy nikde neosadili...
> Ostatne na par desiatok metrov na 19200 by to muselo chodit aj po
> vodovodnych rurkach :-) (cim chcem povedat, ze nezalezi len na dlzke ;-)

Tak jeste jednou - jak kde, jak kdy, jak s kterymi budici
Konkretne v Blave ve sportovni hale na nabrezi se nam rozblikala
casomira vzdy pri prujezdu tramvaje - kdyz se to slalo poprve,
tak jsem se nasich panu inzenyru (chapej manualu co to instalovali)
zeptal, zda je 485 zakoncena.
Odpoved byla: "Ale jiste, prece nejsme blbci"
Po cca dvanacti hodinach jsem jen mohl konstatovat: "Jo jste"

S pozdravem
MK