Re: OT:Re: Cinitel kraceni

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Středa Duben 13 08:13:01 CEST 2005

Nevím, nad čím se rozčiluješ. Pokud budeš dělat něco naplno, dáš tomu veškerý čas a veškeré peníze. V tom není rozdíl třeba mezi radioamatérem či chovatelem koní. Není to o tom, kolik máš peněz, ale jestli tvému koníčku chceš obětovat vše. Pokud máš širší zájmy a aktivity jako já, potom jednoduše nemůžeš být nejlepší. A že jsou dnes radiomatéři dost rozděleni na provozáře a techniky má také jednoduchý důvod. Být špičkovým provozářem znamená spoustu dřiny a nějaký ten talent. A koupit si masově vyráběné zařízení na KV či VKV je dnes ekonomičtější než si ho postavit, což jsem si sám vyzkoušel.

73, Vojta OK1IAK