OT:Re: Cinitel kraceni

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Duben 12 20:42:50 CEST 2005

To jako myslite, ze nepoznam tovarni PA ?  Navic  lidi co vlastni TS
2000 s modulem pro 23 cm taky moc neni.
A to nemluvim o tom vystavnim stozaru,  antenach. a el. centrale. Na
aute les anten, shluk prutu a bambusu. V aute , pod autoradiem FT- 857,
nad zrcatkem  VR-5000.  Takovy radio bych se bal postavit i doma na
stul. Natoz obcas vozit v aute.
 Nakonec taky jsem videl podobnou grupu  hamiku s normalnim vybavenim,
tak vim o cem mluvim.
Verte je to hlavne o penezich, pak i o volnem casu, ale to spolu uzce
souvisi.
A co se tyce zarizeni do  10GHz , spousta firem na netu uz prodava
hotove  transvertory , koukal jsem i PA moduly  1W nejsou dnes  tak
nedosazitelne.