Prosim poucte neznaleho vo VF

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Úterý Duben 12 20:35:11 CEST 2005

No rady jste dostal ruzne, pridam!?
Zkuste poradnou antenu s poradnou protivahou, pokud mate pripojeny jen mobil
tak si VF "hleda cestu k zemi kudy muze". Poradna antena a kabel, vse
prispusobene
a pak hledejte dale.
Petr

----- Original Message -----
From: Ondrej Pribula
To: HW-news
Sent: Sunday, April 10, 2005 11:53 PM
Subject: Prosim poucte neznaleho vo VF

Dobry vecer,

dopredu sa ospravedlnujem za urcite uple stupidny dotaz, ale s VF som v
zivote nic spolocne nemal a teda moje vedomosti su len veeelmi zbezne. Jedna
sa mi o to, ze na komunikacnej linke MCU mam rusenie od GSM, kedze je to
rusenie suhlasne, chcel by som sa ho skusit zbavit pouzitim bud toroidneho
jadra s par zavitmi kabliku po ktorom to komunikuje, alebo prostrednictvom
takej tej kapsulky co sa naklapne na kablik (aby to aj vyzeralo), popripade
este feritovou perlickou pred MCU. Je to v podstate podobný problém ako v
prípade, že sa mi na zosilňovač handsfree indukuje take to typicke mobilove
"popukavanie". Moja otázka je, aky material (parametre feritu) pre tento
ucel pouzit, pripadne kam je najvhodnejsie to v tom zosiku alebo MCU
pribastlit, aby to malo svoj efekt.
Jedine feritove perlicky, ktore som tak zbezne v mojom dosahu nasiel su z
GESu, a tam je material F02, o ktorom som sa docital, ze je pre ladene
obvody do 3MHz, ale da alebo neda sa pouzit na to GSM????

Za kazdy podnet dakujem. S pozdravom .. Ondrej Pribula