OT:Re: Cinitel kraceni

Karel Odehnal confhw@seznam.cz
Úterý Duben 12 20:04:04 CEST 2005

To s tim offroadem na UKV me pobavilo. Ono se toho totiz na uW az tak
moc hotoveho koupit neda a i za tim nablyskanim je rada hodin prace.
A to bastleni na kopci, to me dokaze nejvic nastvat, kdyz kvuli nejake
blbosti typu NF tranzistor apod. napriklad nejede zarizeni na 10GHz.

Pokud mate zajem, podivejte se na http://ok5z.nagano.cz do sekce
"Bands". Verte tomu, ze za tim nablyskanim nekterych veci je rada
hodin prace u stolu.

Karel OK2ZI