tlakoměr krve

Jan Smrz jan.smrz@htc.honeywell.cz
Úterý Duben 12 14:34:24 CEST 2005

Presnost netusim, ale co jsem kdysi rozebiral jiz nefunkcni tlakomer
OMRON, tak tam bylo membranove cerpadelko, vypousteci ventil ovladany
elektromagnetem a snimani tlaku bylo reseno kapacitnim snimacem (dve
elektrody o prumeru cca 2cm proti sobe a jedna z nich ohebna diky
meandru a tlakem se odtlacovala).

JS