RE: Kdo poradí s routerem D-Link 624+ ?

Kalina Miroslav Miroslav.Kalina@pvt.cz
Úterý Duben 12 12:13:04 CEST 2005

Ještě podotýkám, že mám na jednom z těch PC Kerio Personal Firewall, který byl ovšem během zkoušení deaktivován.

Jinak SP2 nemám nainstalovaný vůbec (nepatřím mezi dobrovolné sebevrahy).

Před prvotním použitím byl router nastaven resetem do tovární defaultní konfigurace.....

Problém bude asi v interním firewallu, je tam spousta různých parametrů, ze kterých mi jde hlava kolem.

 I když si pořád myslím, že jsem ho nezapínal (resp. jsem ho ani nevypínal, tam je těžko říct, v jakým je stavu (radiobuttony nejsou zaškrtnuté ani u enabled, ani u disabled).

Ještě zkusím "povolit úplně všechno" a jestli se to rozjede, začnu pomalu zakazovat jednotlivý porty a uvidíme....

V každém případě rady od zkušených uživatelů jsou i nadále vítány.

Předem díky.

M. Kalina