lidska blbost bylo Re: stojan na vodu

Úterý Duben 12 11:02:07 CEST 2005

Mně na tom hlavně štve vědomé lhaní:
Certifikáty které vystavil EZÚ a které potvrzují dodržení norem a shodnost dokumentace uvádí firma BIOTHERAPY jako "Certifikát deklarující léčebnou účinnost". Vím že vždycky táhneš s praporem do boje za svobodu podnikání. Ale je normální svoboda lhaní zákazníkovi v oblasti léčby (byť alternativní)? Podle mě je to hyenizmus.

Kručinský