mc33340

mirekpr@comar.cz mirekpr@comar.cz
Úterý Duben 12 10:04:23 CEST 2005

IC4 a R5 je zdroj proudu pro D2, uz si presne nevzpominam co me vedlo
k tomu nepouzit jen odpor. Zapojeni vznikalo pred 2 lety postupnym
prebastlovanim katalogoveho zapojeni MC33340 s LM317. Optoclen OK1
slouzi k oddeleni pinu 2 a 3 IC od od tranzistoru U$2 z duvodu max.
napajeciho napeti IC1 na 18V. Chodivost zapojeni byla overena jen na
bastldesce, do finalni podoby se nabijecka nedostala, ceka na spinany
zdroj proudu.

--
S pozdravem,

 Miroslav Prokop