RE: Kdo poradí s routerem D-Link 624+ ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Duben 12 09:38:14 CEST 2005

nemate na stanicich nejaky lokalni firewall? dost jsem se na podobne veci
vytrapil a hledal uplne jinde nez byl cely problem.

Ja mam ten starsi 514ku a naprosto bez problemu.

RadekCX

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Kalina Miroslav
Sent: Tuesday, April 12, 2005 9:21 AM
To: hw-list@hw.cz
Subject: Kdo poradí s routerem D-Link 624+ ?

Zdravím,

Vím, že takový dotazy sem až tak moc nepatří, ale jednak už jsem tu viděl už
i horší prudiče a jednak už jsem dost zoufalej.

Pořídil jsem si router D-Link 624+ a rozjel ho doma s tím, že k němu budu
připojovat svoje 2 PC a příležitostně i notebook.

Router jsem nainstaloval, všechno běží OK, DHCP vrací IP daresy v daným
intervalu, internet běží jako víno. Problém je ten, že se z jednoho počítače
nedá pingnout na jiný, ping funguje jen k routeru na jeho defaultní adresu,
ale ping na druhé PC vyhnije na timeout. Zkoušel jsem už dělat všemožný psí
kusy i s firewallem, ale nezadařilo se..

Nemáte s tím někdo zkušenosti ?

Předem díky.

M. Kalina