mc33340

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Duben 12 00:00:54 CEST 2005

zkusim to je popsat a pri nejhorsim vyfotim ale je to opravdu primitivni:

 dva pasky cuprextitu dlouhe o neco vic nez ctyri AA clanky a siroke jako
jejich prumer.

Jeden je rozdelenej vodive na pulku a druhej ve ctvrtinach od kraju - proste
aby clanky byly spojene seriove. Svrtane na krajich a uprostred aby sly
prostrcit 3mm srouby a zvenku matky. Med pocinujte. Clanky tam vlozim
systemem: svornik, dva clanky, svornik, , dva clanky a svornik. Jen lehce
dotahnu matky zvenku.

Snad to fotit nemusim...