WiFi

Josef sip@atlas.cz
Pondělí Duben 11 20:00:55 CEST 2005

Je nutne prepnout AP do rezimu klient a povolit v nastaveni DHCP relay.
Pouze tehdy predava DHCP z wifi na lan. IP adresu ovislinku si muzete nastavit jakou
chcete je pouze pro administraci zarizeni.
Je to uz dele co jsem ho nastavoval, pokud se nepletu je nutne u toho DHCP
relay nastavit IP adresu DHCP serveru coz muze byt ve Vasem pripade problem,
protoze ji asi neznate.
Vlastni DHCP server musi byt v Ovislinku vypnuty.
Kazdopadne pokud se tohle spravne nastavi tak to funguje.