Re: mc33340

Luboš Melichar melounchytrak@seznam.cz
Pondělí Duben 11 19:35:52 CEST 2005

to RadekCX: nabijim proudem zatim 600mA, ale chci tam udelat prepinac az do 2A,
            lm317 mam proudove posilenou tranzistorem.
	    jinak vas postreh byl spravny, ten plastovy drzak a ta klipsna dela
            psi kusy, nemel by jste prosim pekne fotecku toho vaseho drzaku??
            thanx.

to JDrozd: vase pripominky byly super,  ledku jsem vymenil za nizkoprikonovou,
           aby napeti na ridicim pinu kleslo.
	   pridal sem tam druhou diodu a uz se to zavira jak ma.
	   ten spinany zdroj asi stavet nebudu, holt to bude topit,
           koupim chladic a bude.
	   dekuji moc.
k ostatnim: mekky zdroj tam je, ale napeti ani pri zatizeni nepada pod 10V,
            tam by byt problem nemel.

Lubos Melichar.
http://www.bezpecnyinternet.cz
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=94734